PVK budou zjišťovat spokojenost zákazníků s jejich službami

30. srpna 2013 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Podnikání s vodou a zákony

vodárna Podolí parádaIMG_8377

Pražské vodovody a kanalizace (PVK), člen skupiny Veolia Voda, budou zjišťovat, jak jsou zákazníci spokojeni s jejich službami, a kde naopak vidí nedostatky. Informovala o tom ředitelka komunikace PVK Marcela Dvořáková.

Od 2. září do 15. října 2013 tak mohou podle Dvořákové náhodně vybraní lidé počítat s telefonickými dotazy týkajícími se problematiky dodávek vody a odvádění a čištění odpadních vod. Osloveni budou individuální zákazníci, bytová družstva, správcovské společnosti a firmy, celkem v Praze 700 respondentů. Průzkum se uskuteční ve všech regionech, kde Veolia Voda provozuje vodovody a kanalizaci. Celkem bude osloveno 3 700 respondentů.

„Telefonický průzkum probíhá již devátým rokem a jeho výsledky budou k dispozici v listopadu. Po vyhodnocení průzkumu využije naše společnost výsledky k dalšímu zlepšování služeb pro Pražany,“ připomněla Dvořáková. Telefonický průzkum spokojenosti pro PVK provádí nezávislá agentura IBRS – International Business and Research Services s.r.o.

Naše voda

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Podnikání s vodou a zákony, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace