Provoz zákaznického centra PVK v Praze v období Vánoc

Aktualizováno 8. prosince 2016 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Co bychom měli vědět o vodě

veolia-zakaznicke-centrum

Pražské vodovody a kanalizace (PVK) zajistí o vánočních svátcích a na přelomu roku bezproblémovou a plynulou dodávku pitné vody i odvádění odpadních vod. Zdůraznil to mluvčí PVK Tomáš Mrázek s tím, že PVK v tomto období upraví provoz zákaznického centra.

„V nepřetržitém provozu budeme o vánočních svátcích i v době oslav příchodu nového roku zajišťovat chod celé pražské vodohospodářské infrastruktury. Vánoční svátky mimo svůj domov budou trávit desítky zaměstnanců,“ uvedl Mrázek s tím, že v tomto období bude upraven provoz Zákaznického centra PVK v Dykově ulici.

O vánočních svátcích bude nepřetržitě v provozu zákaznické linky 840 111 112 a 601 274 274, dále je nás možné kontaktovat přes e-mail info@pvk.cz. V případě mimořádných událostí doporučujeme sledovat webové stránky www.pvk.cz, kde v sekci havárie lze nalézt v režimu on-line informace o haváriích, postižených místech, o náhradním zásobování pitnou vodou či o předpokládané době ukončení opravy.

Provoz zákaznické centra v době vánočních svátků:

  1. prosince 8 – 15 hod.
    23. prosince 8 – 12 hod.
    27. prosince    8 – 15 hod.
    28. prosince    8 – 15 hod.
    29. prosince    8 – 15 hod.
    30. prosince    8 – 15 hod.

Zdroj a foto (zákaznické centrum v Dykově ulici) PVK

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Vodovody a kanalizace