O odstávce vody u 1. SčV se můžete dozvědět včas prostřednictvím SMS

Aktualizováno 27. února 2014 | Rubrika: Voda a naše peněženka , Vodovody a kanalizace

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

V rámci zkvalitňování služeb využívají vodohospodářské společnosti stále častěji k informování odběratelů mobilní technologie. Mezi nejčastěji a nejvíce využívanou patří rozesílání informací o haváriích či plánovaných odstávkách prostřednictvím SMS. Tu zavedla i  před lety 1. SčV ve středních Čechách.

O tuto bezplatnou službu již projevilo zájem, v regionu provozovaném 1. SčV, a.s., na 2 600 zákazníků. „Informace zasílané do mobilních telefonů se týkají zejména přerušení dodávek vody, neplánovaných oprav vodovodních řadů a havárií. Naši zákazníci získávají informace tímto způsobem již osmým rokem,“ uvedla mluvčí vodohospodářské společnosti 1. SčV, a. s. Kristina Blaszczyková. Dosud službu využívá jedenáct procent zákazníků a za dobu provozu společnost rozeslala celkem 25 146 textových zpráv.

Společnost dále nabízí další způsob plateb faktur za vodné a stočné formou bezhotovostní platby pomocí QR kódu. Jde o speciální platební QR kód pro bankovní aplikace na chytrých telefonech, který zákazník najde na faktuře. „Zákazníci se tak vyhnou chybám, které vznikají přepisováním údajů do příkazu jejich banky“ dodala Blaszczyková. Platbu pomocí QR kódu zatím využilo 146 zákazníků.

Kromě těchto služeb se mohou zákazníci registrovat pro zasílání faktury elektronickou poštou, která je  přílohou e-mailové zprávy ve formátu PDF.

V případě zájmu o veškeré služby se mohou zákazníci obracet na zákaznickou telefonní linku 840 111 322, která je v provozu nepřetržitě čtyřiadvacet hodin denně včetně víkendů. Využít mohou také registraci přímo na webových stránkách www.1scv.cz

Naše voda

Související rubriky: Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace