NOVINKA OD PVK: DOMÁCÍ ASISTENCE A REFUNDACE ÚNIKU VODY PRO SMLUVNÍ ZÁKAZNÍKY

Aktualizováno 4. ledna 2016 | Rubrika: Voda a naše peněženka , Vodovody a kanalizace

vvvv

Pražské vodovody a kanalizace připravily od začátku letošního roku pro své zákazníky novinku – pojištění nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem. Pro každého zákazníka PVK s platnou odběratelskou smlouvou na dodávku pitné vody bude k dispozici asistenční služba 24 hodin denně, 365 dnů v týdnu.

„Služba je zdarma, a to výhradně pro naše smluvní zákazníky. Těmi mohou být individuální odběratelé, bytové domy, družstva či firmy,“ informoval tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek.

K zákazníkovi v případě nouzové situace přijede asistenční služba a provede odborné práce v rozsahu dvou hodin. Klient za výjezd vozidla a provedené nezbytné práce nic neplatí. „Na jedno odběrní místo může zákazník PVK zdarma využít tři asistenční služby ročně,“ upřesnil Mrázek. „Nezbytnou podmínkou je kontaktovat asistenční službu na telefonním čísle 212 812 212,“ dodal.

Asistenční služby zahrnují rovněž refundaci úniku vody. Jde o částečnou náhradu nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé nouzové situace, a to za podmínek, že spoluúčast odběratele na úniku vody dosáhne výše 10 m3, což je minimální limit pro refundaci, a maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 tisíc Kč na jedno odběrné místo za rok.

Partnerem PVK na tomto projektu je renomovaná asistenční služba United Assistence.

Naše voda

 

Související rubriky: Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace