U novinářů je nejpopulárnější značkou piva Pilsner Urquell

Aktualizováno 25. dubna 2017 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Co bychom měli vědět o vodě

pivo

V tradiční novinářské anketě NAŠE PIVO 2017, pořádané Českým svazem pivovarů a sladoven, kde novináři vybírají nejpopulárnější pivo, obhájila své loňské prvenství značka Pilsner Urquell. Informovala o tom Hana Novotná z agentury Native PR.

Na druhém místě se umístil Bernard a třetí místo, stejně jako loni, obsadily Svijany. Ankety se zúčastnilo 272 novinářů ze všech druhů médií a napříč všemi regiony ČR. Při vlastním hlasování novináři nominovali 172 značek.

Naše voda, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Statistiky a kauzy