Na trh míří další ochucená Amundsen vodka

29. října 2012 | Rubrika: Nápoje a voda v potravinách

Amundsen_Lime&Mint_-_Mojito_shot

Společnost Stock Plzeň rozšířila řadu ochucených produktů Amundsen o variantu s příchutí limety a máty – Amundsen Lime & Mint. Informoval o tom dnes mediální zástupce společnosti Jiří Janoušek.

Amundsen Lime & Mint je prvním produktem ve své kategorii, který přichází s touto u spotřebitelů velmi preferovanou„mojito“ příchutí. Receptura produktu je přitom postavena na výhradně přírodních surovinách: základem je šestkrát destilovaná Amundsen Vodka v kombinaci s limetovou šťávou a mátou. „Vycházíme vstříc spotřebitelům, kteří u ochucených drinků jednoznačně preferují produkty s vyšší čirostí, svěží, méně sladkou chutí a především s čistě přírodními ingrediencemi,“ uvedla brand manažerka značky Hana Šrachtová. Tento koncept se mimořádně osvědčil jižv případě variant Amundsen Pear, Melon či Cranberry, které se zařadily k nejúspěšnějším produktům v segmentu ochucených likérů na bázi vodky.

Amundsen Lime & Mint bude na trhu k dispozici v balení 0,5 litrua 1 litr. Stane se součástí řady Amundsen, která patří v Česku k nejprodávanějším produktům své kategorie. Rodina Amundsen zaujímá v gastronomii první příčku mezi ochucenými likéry na bázi vodky s podílem 10,8 procenta. V maloobchodě pak ve stejné kategorii držířada Amundsen druhou pozici s podílem bezmála 25 procent.

Naše voda

Související rubriky: Nápoje a voda v potravinách