Moravané opět ocenili způsob poskytování vodárenských služeb MOVO

16. října 2014 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Nápoje a voda v potravinách

kohoutek starý - IMG_0019

Se službami, které nabízí společnost MORAVSKÁ VODÁRENSKÁ, a.s. (MOVO) spokojeno 96 % respondentů, což je nad úrovní dlouhodobého benchmarku trhu. Informovala o tom dnes na základě výsledků průzkumu spokojenosti zákazníků MOVO mluvčí společnosti Markéta Bártová.

Takzvaný benchmark trhu neboli průměrná hodnota pro podobné segmenty trhu, dosahuje zhruba 89 %. S kvalitou dodávané pitné vody je spokojeno 94 % respondentů, což je stejný výsledek jako vloni. Trend používání vody z vodovodu na pití je nadprůměrné, celkem 91% zákazníků MOVO uvedlo, že vodu z kohoutku pije. Vysoký je především podíl individuálních zákazníků, kteří pijí vodu z kohoutku (92%). Proti loňskému roku se mírně snížil podíl zástupců bytových družstev, kteří pijí vodu z kohoutku (86%).

Vysoká je rovněž spokojenost s plynulostí dodávky vody – celých 99 %, nárůst o 1% ve srovnání s loňským rokem. Všichni, tedy 100% ze 700 dotazovaných bylo spokojeno s jednáním a vystupováním našich montérů nebo odečítačů. S celkovou profesionalitou pracovníků dodavatele pak 97 % dotázaných.

Projevila se také vysoká spokojenost s poskytováním informací – s dostatkem informací je spokojeno 85%, s jejich kvalitou 86%. Proti loňskému roku se zvýšila spokojenost především s kvalitou informací u individuálních zákazníků. Požadovaný způsob poskytování informací se liší podle segmentů. Firmy preferují internet, bytová družstva internet a zákaznickou linku, u domácností je to zákaznická linka, internet (především mladší zástupci dotazovaných), brožury a letáky (především starší občané).

Celková spokojenost s vyřízením požadavku na ZC se proti minulému roku zvýšila – nyní je spokojeno 83%. Také 37 % dotázaných zná a využívá službu SMS Info a s jejím využíváním je spokojeno 93% – nárůst spokojenosti proti loňskému roku. Službu zasílání faktur e-mailem zná celkem 37% zákazníků MOVO.

Uvedený průzkum se uskutečnil v době od 1.9. do 6.10. 2014 prostřednictvím agentury IBRS – International Business and Research Services s.r.o., formou telefonického dotazování na vzorku 700 respondentů z řad majitelů rodinných domů, správců bytových domů či bytových družstev, průmyslových zákazníků a firem.

Naše voda, ilustrační foto Naše voda – Nina Havlová

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Statistiky a kauzy, Vodovody a kanalizace