Mobilní zákaznické centrum SčVK navštívilo již sedm tisíc zákazníků

22. srpna 2014 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Co bychom měli vědět o vodě

ilustračka zákaznické centrum

Již sedmitisící návštěvník navštívil v těchto dnech mobilní zákaznické centrum společnosti Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. (SčVK). Informovala o tom mluvčí společnosti Iveta Kardianová.

SčVK přitom provozují od roku 2011 mobilní zákaznické centrum pro obyvatele Šluknovského výběžku. Vzhledem k rozlehlosti této oblasti a špatné dostupnosti jednotlivých lokalit přijíždí vodohospodáři přímo za zákazníky do jejich obce s mobilním zákaznickým centrem. Stejně jako na ostatních zákaznických centrech i v tomto mobilním centru má zákazník možnost vyřešit záležitosti související s dodávkou vody či odkanalizováním. Časový rozpis s uvedením stanovišť je k dispozici na www.scvk.cz

SčVK provozují pro možnost osobního kontaktu se zákazníky zákaznická centra a kontaktní místa, která lze nalézt ve všech větších městech v rámci provozovaného území. Nepřistoupily k jejich redukci jako jiní poskytovatelé sítí. „Všechna zákaznická centra jsme standardizovali, aby svým umístěním, bezbariérovým přístupem a v neposledním případě i interiérem nabídla příjemné prostředí pro zákazníky, ale i naše zaměstnance. Neustále se snažíme na těchto centrech vylepšovat služby ke spokojenosti zákazníků,“ zdůraznila Kardianová.

Zákazníci mají možnost předem si objednat termín návštěvy zákaznického centra a být tak obslouženi bez čekání.  Rezervační systém najdou na stánkách www.scvk.cz.

Naše voda, ilustrační foto archiv Naše voda

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace