Ministerstvo zemědělství vyhlásilo tendr na kampaň Ryba domácí

18. března 2013 | Rubrika: Rybářství a rybníkářství , Voda a naše peněženka

IMG_0110

Do 29. dubna je možné přihlásit se do tendru ministerstva zemědělství na další pokračování kampaně „Ryba domácí“. Informoval o tom server Marketing & Media.

Jde o realizaci komunikační strategie na podporu spotřeby sladkovodních ryb a výrobků z nich v letech 2013 až 2015. Předběžná hodnota zakázky činí 60 milionů korun. Kampaň by měla být vždy celoroční s tím, že nejintenzivnější bude ve třech obdobích: na jaře v období velikonočních svátků, v létě jakožto v době grilování a na podzim během výlovů rybníků.

V předchozích letech měla tuto komunikaci na starost agentura Dorland.

Zdroj Marketing & Media

 

 

Související rubriky: Rybářství a rybníkářství, Voda a naše peněženka