Klienti SčVK dávají stále více přednost elektronické komunikaci

Aktualizováno 27. ledna 2015 | Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě , Nápoje a voda v potravinách

vodoměr MULTICAL - VODKA 2013

Elektronickou komunikaci upřednostňuje čím dál více zákazníků společnosti Severočeské vodovody a kanalizace, a.s. (SčVK). Připomíná to mluvčí společnosti Iveta Kardianová.

„Zájem o tento způsob komunikace se potvrzuje i nárůstem zřizovaných zákaznických účtů prostřednictvím webových stránek SčVK. K 31. 12. 2014 si zákaznický účet zřídilo 24600 zákazníků společnosti,“ uvedla mluvčí.

Oproti roku 2009, kdy spravovalo svoje data prostřednictvím webových stránek společnosti celkem 780 zákazníků SčVK, byl do roku 2014 zaznamenán nárůst o 23820 odběratelů této služby. K největšímu nárůstu došlo v období mezi lety 2011 a 2012, kdy se počet registrací více jak zdvojnásobil.

Vývoj počtu zákazníků SčVK se zákaznickými účty

2014 24600
2013 18158
2012 11175
2011 5396
2010 1746
2009 780

 

Naše voda, ilustrační foto archiv Naše voda

Související rubriky: Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Statistiky a kauzy, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace