Klienti PVK mohou využít i zákaznická centra ve Středočeském kraji

19. července 2012 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Co bychom měli vědět o vodě

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Cílem regionalizace zákaznických center středočeských společností skupiny Veolia Voda ČR je zpřístupnit zákazníkům Pražských vodovodůa kanalizací (PVK), Středočeských vodáren a 1. SčV všechna zákaznická centra společností bez ohledu na to, pod kterou patří.

Upozornil na to dnes mluvčí PVK Ondřej Pokorný. Nejen v období dovolených nebo letních prázdnin mají zákazníci možnost uzavřít smlouvu na dodávku pitné vody a odvádění odpadních vod, přijmout žádost o splátkový kalendář či zaevidovat a předat k řešení reklamaci nebo stížnost. Od ledna 2013 bude do projektu zapojena také vodohospodářská společnost Ravos z Rakovníka. Bližší informace naleznou zákazníci na www.pvk.cz , www.svas.cz a www.1scv.cz .

Naše voda

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Co bychom měli vědět o vodě, Voda a naše peněženka, Vodovody a kanalizace