Káva EILLES slaví v ČR 140. narozeniny velkou soutěží

4. listopadu 2013 | Rubrika: Nápoje a voda v potravinách , Podnikání s vodou a zákony

káva Darboven IMG_9826_superhigh

Jedna z nejtradičnějších značek kávy, německá značka EILLES Gourmet Café, slaví 140 let od svého založení. Připomíná to mediální zástupce společnosti Jiří Janoušek.

Majitel značky, společnost J. J. Darboven, jako dík příznivcům přichystal pro české zákazníky velkou spotřebitelskou soutěž o atraktivní ceny. Soutěž „Královské ceny s královskou kávou EILLES“ startuje od listopadu a potrvá až do 22. prosince. Její vítěz získá luxusní zájezd do Bavorských Alp a ve hře je dalších 70 cen, například špičkové kávovary, školení profesionálních baristů nebo dárkové balíčky káv a čajů.

„Soutěž je součástí naší kampaně k propagaci značky EILLES v maloobchodním segmentu, kde EILLES i další značky z našeho portfolia nabízíme od léta loňského roku,“ uvedla jednatelka J.J. Darboven Jana Pavelková. Kromě soutěže podpoří J.J. Darboven značku EILLES i bannerovou kampaní na internetu či v rámci komunikace na sociálních sítích.

J.J. Darboven působí na českém trhu již od roku 1992, nejprve pod názvem Burkhof Káva. Do loňska se společnost soustředila pouze na sektor gastronomie. V současnosti jsou však již značky kávy J.J. Darboven zalistovány například v řetězcích Interspar, Globus, Kaufland, Tesco, ve vybraných prodejnách COOP a v nejbližších dnech i v síti hypermarketů Albert.

Značka EILLES Gourmet Café byla založena již v roce 1873 Josephem Eillesem v Mnichově. Kompozice těch nejlepších kávových odrůd z oblasti střední a Jižní Ameriky a východní Afriky si získala takovou popularitu, že se prosadila jako výhradní káva pro bavorský královský dvůr Ludwiga II. Proto se dodnes EILLES pyšní přízviskem královská káva. V dnešní době ovšem značka EILLES zahrnuje kromě kávy 800 dalších produktů, například také špičkové čaje, čokoládu, koření a další exotické lahůdky. Součástí rodiny J.J. Darboven je značka EILLES od roku 1987.

Historie J.J. Darboven je ještě o pár let starší. Společnost byla založena v roce 1866 Johannem Joachimem Darbovenem. V současné době je tato rodinná firma vedena již čtvrtou generací jeho potomků. Z původně lokální společnosti se J.J. Darboven vypracoval mezi největší výrobce a prodejce kávy, čajů a čokolády v Německu. Koncern J.J. Darboven v současné době tvoří 13 dceřiných firem zastoupených v 8 evropských zemích. Společnost zaměstnává více než 1 100 lidí. Jen v Německu v gastronomii obsluhuje J.J. Darboven více než 35 000 zákazníků a stovky dalších klientů má v rámci maloobchodů. K nejvýznamnějším partnerům společnosti patří například letecká společnost Lufthansa, hotelové řetězce Hilton, Mövenpick či Kempinsky.

Do portfolia J.J. Darboven patří více než 50 nejrůznějších značek kávy. K nejznámějším patří IDEE Kafee, EILLES Gourmet Café, Mövenpick, Café Intención- Fair Trade či Alberto, z gastronomických značek především Brosio a Alfredo Espresso.

Naše voda, foto archiv J.J. Darboven

Související rubriky: Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Voda a naše peněženka