Jak rychle zjistit, že neteče voda z kohoutku?

10. prosince 2014 | Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě , Vodovody a kanalizace

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jste zákazníci Středočeských vodáren a nevíte proč vám neteče voda? Nepatříte tedy asi mezi sedm tisíc odběratelů, kteří tuto informaci již obdrželi formou SMS zprávy nebo prostřednictvím hlasové zprávy na svůj mobilní telefon.

Není nic jednoduššího než se zaregistrovat ke službě SMS Info, uvedla dnes mluvčí Středočeských vodáren Lenka Kozlová.

V zimním období v důsledku nepříznivých klimatických podmínek může docházet ke zvýšenému počtu havárií na vodovodech.

Náhradní zásobování v mrazivém období je velký problém, protože dochází při poklesu pod bod mrazu k zamrzání výpustných kohoutů u cisteren či voznic. Proto doporučujeme odběratelům se na tuto situaci připravit, a to prostřednictvím SMS Info, kdy registrovaní zákazníci jsou v dostatečném předstihu informováni o přerušení dodávky vody a mohou tak předzásobit svoji domácnost, kancelář či úřad pitnou vodou.

Službu SMS Info již využívá celkem 6 948 registrovaných zákazníků Středočeských vodáren. Jen v letošním roce (leden – listopad) bylo odesláno celkem 19 189 SMS zpráv, což představuje 788 přerušení dodávky vody či odkanalizování. Z toho bylo hlasových zpráv na pevnou linku 61 a 5 na mobilní telefon.

Jedná se o službu bezplatnou a zájemci mají možnost se zaregistrovat na webových stránkách www.voda-info.cz nebo prostřednictvím operátora call centra na tel. čísle 840 111 111 – 112. Lze využít rovněž možnost zaslání SMS ve tvaru VEOLIA na číslo 720 001 112. Operátorky call centra jim obratem zavolají a vyřídí registraci společně.

Tato služba je vhodná i pro zákazníky, kterým handicap nedovolí přečíst si SMS zprávu ve svém mobilním telefonu. Potřebnou informaci mohou získat pomocí hlasových zpráv na mobilní telefon či pevnou linku. Hlasové zprávy mají možnost využívat i ti zákazníci, pro které je čtení SMS zpráv obtížné.

Naše voda

Související rubriky: Co bychom měli vědět o vodě, Vodovody a kanalizace