Jak hodnotí zákazníci Středočeské vodárny

27. října 2014 | Rubrika: Co bychom měli vědět o vodě , Vodovody a kanalizace

Průzkum spokojenosti

Jsou zákazníci spokojeni s úrovní služeb, jakou jim poskytují Středočeské vodárny? Na tuto otázku odpověděl průzkum spokojenosti, který probíhal v září a říjnu letošního roku. Informovala o tom mluvčí Středočeských vodáren Lenka Kozlová.

Více než 94% oslovených zákazníků vyjádřilo spokojenost s úrovní služeb poskytovaných Středočeskými vodárnami (SVAS).Spokojenost s kvalitou dodávané pitné vody vyjádřilo 92,0 % respondentů. Což představuje nárůst o 1% oproti loňskému roku, ale nárůst o 6 % u firemních zákazníků.

„Potěšující je zájem o pití vody z vodovodu. Již 83 % dotázaných zákazníků používá vodu z kohoutku na pití, i když to představuje pokles o 3 % oproti loňskému roku, nárůst byl zaznamenán u bytových družstev a firem o 2 % resp. o 12 %. Spokojenost s profesionalitou pracovníků vodáren vykazuje celkově stabilní hodnotu,“ řekla Kozlová.

Spokojenost s profesionálním přístupem zaměstnanců SVAS vyjádřilo 99 % respondentů. S chováním a vystupováním odečítače vodoměru je spokojeno dokonce 100 %. Agentura IBRS provádějící výzkum zde zaznamenala nárůst spokojenosti u segmentu firem +6 % a bytových družstev +2 %.

V rámci průzkumu měli zákazníci možnost se vyjádřit k plynulosti dodávek vody. Plných 98 % respondentů je s plynulostí dodávky vody spokojeno. K nárůstu spokojenosti došlo i u segmentu firem + 2%, naopak  o 2 % poklesla spokojenost u bytových družstev.Výsledky průzkumu využijí Středočeské vodárny, a.s. pro stanovení priorit rozvoje a poskytování služeb.

Pro získání co nejobjektivnějších údajů bylo dotazováno nezávislou agenturou IBRS celkem 400 odběratelů, z toho 300 jich bylo z řad individuálních zákazníků, 50 za firmy a posledních padesát bylo od správců bytových domů, popřípadě družstev.

Naše voda, foto: SVAS

 

Související rubriky: Co bychom měli vědět o vodě, Vodovody a kanalizace