Asistenční služba je pro zákazníky PVK zdarma

31. ledna 2017 | Rubrika: Čistota vody a rekreace , Co bychom měli vědět o vodě

PVK - měření - IMG_8642

Pražské vodovody a kanalizace (PVK) nabízejí pojištění nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem. Pro každého zákazníka PVK s platnou odběratelskou smlouvou na dodávku pitné vody je k dispozici asistenční služba 24 hodin denně, 365 dnů v týdnu.

„Službu, která je pro naše smluvní zákazníky zdarma, využívá několik desítek odběratelů. Mezi nimi jsou individuální odběratelé, bytové domy, družstva či firmy,“ uvedl tiskový mluvčí společnosti Tomáš Mrázek. K zákazníkovi v případě nouzové situace přijede asistenční služba a provede odborné práce v rozsahu dvou hodin. Klient za výjezd vozidla a provedené nezbytné práce nic neplatí. „Na jedno odběrné místo může zákazník PVK zdarma využít tři asistenční služby ročně,“ upřesnil Mrázek. „Nezbytnou podmínkou je kontaktovat asistenční službu na telefonním čísle 212 812 212,“ dodal.

Asistenční služby zahrnují rovněž refundaci úniku vody. Jde o částečnou náhradu nákladů na vodné, způsobené únikem vody v důsledku prokazatelně nastalé nouzové situace, a to za podmínek, že spoluúčast odběratele na úniku vody dosáhne výše 10 m3, což je minimální limit pro refundaci, a maximální limit pro refundaci úniku vody je stanoven na 15 tisíc Kč na jedno odběrné místo za rok.

Součástí služby není uzavírání a otvírání vodovodních přípojek ani vyhledávání úniků na vnitřním rozvodu.

Partnerem PVK na tomto projektu je renomovaná asistenční služba United Assistance.

Naše voda, foto Naše voda – Nina Havlová

 

Související rubriky: Čistota vody a rekreace, Co bychom měli vědět o vodě, Nápoje a voda v potravinách, Podnikání s vodou a zákony, Vodovody a kanalizace