1.SčV bude zjišťovat spokojenost zákazníků

Aktualizováno 4. září 2013 | Rubrika: Vodovody a kanalizace

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Telefonický průzkum spokojenosti zákazníků vodárenské společnosti 1. SčV, a. s. se chystá během září a první poloviny října mezi obyvateli obcí a měst na Příbramsku, Praze-Západ a Praze-Východ. Uvedla to mluvčí společnost Kristina Blaszczyková.

Průzkum se týká plynulosti dodávek vody, kvality pitné vody či například informovanosti domácností a firem o plánovaných výlukách a nových službách.

„Průzkum spokojenosti zákazníků zadává naše společnost již devátým rokem. Jeho cílem je získání informací o kvalitě poskytovaných služeb a zajištění podnětů pro případné zlepšení,“ sdělala důvody průzkumu Kristina Blazsczyková.

Samotný průzkum veřejnosti, který se uskuteční v rámci celé skupiny Veolia Voda, má na starosti agentura IBSR – International Business and Research Services, s. r. o. V regionu, kde vodohospodářský majetek provozuje společnost 1. SčV, a. s., osloví agentura na čtyři sta respondentů, z toho tři sta individuálních zákazníků, padesát bytových družstev a padesát firem. Výsledky průzkumu plánuje společnost zveřejnit během listopadu.

Naše voda

Související rubriky: Vodovody a kanalizace