1.SčV změnila telefonní číslo zákaznické linky

Aktualizováno 12. února 2013 | Rubrika: Vodovody a kanalizace

ilustrační foto

Zákaznická linka 1.SčV, a.s. je od 1. ledna letošního roku dostupná na novém telefonním čísle a 840 111 322. Na původním čísle nastavila 1.SčV službu, která až do konce letošního března bude zákazníkům tuto změnu sdělovat. Portálu Naše voda to oznámila mluvčí 1.SčV Kristina Blazsczyková.

Společnost  je hlavním provozovatelem vodohospodářského majetku na Příbramsku a Říčansku.

Na zákaznickou linku společnosti 1.SčV volá průměrně za den 18 lidí.

Za loňský rok to tak bylo 6 676 telefonátu. Ve srovnání s předchozím rokem to je nárůst o 13 hovorů. V těchto dnech převládají na zákaznické lince dotazy a hlášení týkající se havárií vodovodů a kanalizací v důsledku mrazivého počasí.

Společnost 1. SčV zprovoznila zákaznickou linku v roce 2007. K dispozici je nepřetržitě, tedy po 24 hodin v sedmi dnech v týdnu. „Lidé zde dostanou kromě informací o odstávkách dodávek vody a haváriích vodovodního a kanalizačního potrubí také veškeré obchodní informace,“ upozornila Blazsczyková.

 „Zákaznická linka se stala již běžnou součástí kontaktu mezi námi jako dodavateli pitné vody a veřejností, která tyto služby využívá. Umožnila nám rychle reagovat na její potřeby a oznámení. Celkově tak přispěla ke zkvalitnění služeb z naší strany a k lepší informovanosti zákazníků. To potvrzují i naše průzkumy jejich spokojenosti,“ uvedla Blazsczyková.

Na zákaznické lince si tak lidé mohou pohodlně a rychle vyřídit vše potřebné například v souvislosti s provozem odběrných míst pitné vody, vyřízení možnosti přijímání faktur e-mailem nebo domluvení zasílání důležitých informací prostřednictvím sms zpráv přímo do mobilu.

Naše voda

 

Související rubriky: Vodovody a kanalizace